پیام فرستادن
خانه اخبار

چرا موتور توپی چرخ داغ می شود؟

چت IM آنلاین در حال حاضر
نظرات مشتریان
من واقعاً از روشی که شما مردم مشکل را از طریق ارتباط ایمیلی حل می کنید قدردانی می کنم. خدمات خوب به مشتری و خیلی سریع

—— روهیت راج حسیجا

ما m/c را از شرکت دیگری در چین گرفته‌ایم، اما روش تعهدی برای حل مشکل با چنین اطلاعات دقیق تیم نید واقعاً قابل تقدیر است.

—— شرکت امپریال الکتریک

دستگاه سیم پیچ استاتور در شرایط عالی به دست من رسیده است. بسیار خوب کار می کند، از خرید بسیار راضی هستم

—— کاپیل آگاراول

NIDE با دقت بررسی کرد و به سرعت راه حل های مناسب تولید موتور را بر اساس نیازهای فنی من ارائه کرد

—— کو

شرکت اخبار
چرا موتور توپی چرخ داغ می شود؟

که در-تکنولوژی موتور چرخهمچنین به عنوان فناوری موتور چرخ دار شناخته می شود.بزرگترین ویژگی آن ادغام دستگاه های قدرت، انتقال و ترمز در توپی چرخ است، بنابراین بخش های مکانیکی وسایل نقلیه الکتریکی را تا حد زیادی ساده می کند.در زندگی روزمره، موتور هاب عمدتاً به دلیل شرایط زیر گرما تولید می کند

 

1. بار موتور توپی خیلی زیاد است

از آنجایی که قدرت بار ازموتور توپی چرخاساساً ثابت است، هنگامی که ولتاژ بالاتر از 10٪ از مقدار نامی باشد، قدرت میدان مغناطیسی استاتور و روتور افزایش می یابد و موتور بیش از حد بارگذاری می شود.یا یاتاقان موتور خراب است که باعث افزایش بار موتور می شود و باعث بالا رفتن دمای موتور و تولید گرما از موتور هاب می شود.

 

2. مشکلات سیستم سیم کشی موتور

جوش سیم سرب ازموتور توپیبا این سیم، اتصال سیم سرب و ترمینال، قطر هسته سیم سرب و غیره ممکن است باعث گرم شدن سیستم سیم کشی شود و مستقیماً بر دمای سیم پیچ موتور توپی تأثیر بگذارد و در نتیجه گرمایش موتور را تحت تأثیر قرار دهد. .وقتی این نوع مشکل جدی‌تر باشد، در مدت کوتاهی باعث سوختگی جزئی موتور می‌شود یا ممکن است مستقیماً به سیم‌پیچ استاتور سرایت کند.

 

3. عیوب روتور باعث گرم شدن می شود

این مشکل بیشتر در داخل رخ می دهدموتورهای چرخبا قدرت نسبتاً زیاد و روتورهای نسبتاً طولانی.این به دلیل نقص های ریخته گری خود روتور موتور است، مانند میله های نازک یا شکسته روی میله راهنمای روتور.روتور در حین کار موتور گرما و گرمای شدید تولید می کند.به طور طبیعی به موتور هاب گسترش می یابد که باعث گرم شدن موتور هاب می شود.

 

4. مشکلات سیستم بلبرینگ موتور

در شرایط عادی، دمایموتور توپیسیستم بلبرینگ در حد نسبتاً پایدار کنترل می شود، به طور کلی در 95 درجه کنترل می شود.فرآیند بازرسی واقعی نشان داد که وقتی دمای سیستم بلبرینگ بالا باشد، گرمای آن نیز به موتور توپی هدایت می‌شود و دمای سیم‌پیچ وقتی افزایش می‌یابد، بر سیستم بلبرینگ تأثیر منفی می‌گذارد.روی هم قرار گرفتن این دو مشکل در مدت زمان کوتاهی باعث ایجاد مشکل در موتور می شود.

 

5. گریس ضعیف یا نامعتبر

گریس ضعیف یا بی اثر نیز می تواند به راحتی باعث گرم شدن موتور داخل چرخ شود.بجزموتورهای توپی چرخکارکردن در محیط های ویژه با دمای بالا، اکثر موتورها در دمای کمتر از 70 درجه کار می کنند.اگر گریس ضعیف باشد یا از کار بیفتد، با مشکل دمای بیش از حد موتور توپی مواجه می شوند که باعث از هم پاشیدگی و قفل شدن بلبرینگ می شود.

 

6. جارو کردن سوراخ استاتور و روتور

در عملکرد عادی ازموتور داخل چرخشکاف هوا بین استاتور و روتور باید در حالت نسبتاً یکنواخت و پایدار نگه داشته شود و به دلایلی (مانند مشکلات سیستم بلبرینگ، مشکلات زباله) بین استاتور و روتور اصطکاک مجازی یا واقعی وجود دارد.این همان چیزی است که ما آن را سوراخ جارو می نامیم.در این زمان، قسمت اصطکاکی گرم می شود و باعث می شود دمای سیم پیچ موتور از موضعی به افزایش کلی افزایش یابد.

 

7. اتلاف حرارت ضعیف موتور

در بیشتر موارد، تجهیزات پشتیبانی با محیط اتلاف حرارت لازم برای عملکرد موتور درون چرخ مواجه می شوند و گاهی اوقات موتور توپی چرخ ممکن است در یک محیط بدون هوا باشد، یا محیط ممکن است خیلی کوچک باشد، و گرمای ساطع شده توسط موتور قابل تعویض نیستبه طور طبیعی، افزایش دمای موتور افزایش می یابد.حالت دیگر این است که اتلاف گرمای موتور هاب آسیب دیده و یا مجرای هوای دفع گرما مسدود شده و در نتیجه اتلاف گرما و گرمایش ضعیف موتور هاب ایجاد می شود.

 

8. کیفیت خود موتور

به منظور صرفه جویی در هزینه ها، برخی از تولید کنندگان تعداد یا اندازه دنده های تابشی را کاهش می دهند و در نتیجه ناحیه تابشی موتور کاهش می یابد و موتورهای درون چرخ تولید نمی کنند.این نیز یک مشکل اجتناب ناپذیر است.یا پایه موتور توپی چرخ محکم نصب نشده و باعث لرزش و گرم شدن ساسافرای اصطکاکی می شود.

 

میخانه زمان : 2021-11-26 16:12:49 >> لیست اخبار
اطلاعات تماس
NINGBO NIDE MECHANICAL EQUIPMENT CO.,LTD

تماس با شخص: Mr. Herbert

تلفن: 0086-15067409300

فکس: 00-86-057487295637

ارسال درخواست خود را به طور مستقیم به ما
ماشین سیم پیچ سوزن

ماشین سیم پیچ موتور الکتریکی، ماشین آلات سیم پیچ سیم پیچ برای استاتور BLDC

ماشین سیم پیچ موتور الکتریکی داخلی ویندر اتوماسیون بالا برای موتور بدون برس

تجهیزات سیم پیچی موتور الکتریکی 2 ایستگاهی برای استاتور موتور BLDC چند قطبی

دستگاه سیم پیچ سوزن آرمیچر BLDC برای موتور بدون برس با راندمان 120 دور در دقیقه

دستگاه سیم پیچ استاتور

دستگاه سیم پیچ استاتور موتور توپی چرخ اسکوتر برقی اتوماتیک

تجهیزات سیم پیچ سیم پیچ سیم پیچ استاتور بالانس تمام اتوماتیک برقی کارآمدتر

NIDE به طور خودکار سیم پیچ استاتور دستگاه سیم پیچ کم سر و صدا دو ایستگاه کاری

8 ایستگاه کاری ماشین سیم پیچ استاتور با راندمان بالا برای موتور تهویه مطبوع

دستگاه سیم پیچ اتوماتیک

ماشین سیم پیچ اتوماتیک کارآمد / ماشین درج سیم پیچ چهار ایستگاه کاری

دستگاه سیم پیچ استاتور دینام موتور خودرو تک ایستگاه کاری

ماشین سیم پیچ موتور چرخ دوچرخه برقی، ماشین سیم پیچ اتوماتیک با راندمان بالا

دستگاه سیم پیچ موتور پمپ بزرگ اتوماتیک

درخواست نقل قول
سیاست حفظ حریم خصوصی | چین خوب کیفیت ماشین سیم پیچ آرمیچر تامین کننده. © 2014 - 2024 armaturewindingmachine.com. All Rights Reserved.