پیام فرستادن
خانه اخبار

چندین شکل از سیم پیچ استاتور موتور

چت IM آنلاین در حال حاضر
نظرات مشتریان
من واقعاً از روشی که شما مردم مشکل را از طریق ارتباط ایمیلی حل می کنید قدردانی می کنم. خدمات خوب به مشتری و خیلی سریع

—— روهیت راج حسیجا

ما m/c را از شرکت دیگری در چین گرفته‌ایم، اما روش تعهدی برای حل مشکل با چنین اطلاعات دقیق تیم نید واقعاً قابل تقدیر است.

—— شرکت امپریال الکتریک

دستگاه سیم پیچ استاتور در شرایط عالی به دست من رسیده است. بسیار خوب کار می کند، از خرید بسیار راضی هستم

—— کاپیل آگاراول

NIDE با دقت بررسی کرد و به سرعت راه حل های مناسب تولید موتور را بر اساس نیازهای فنی من ارائه کرد

—— کو

شرکت اخبار
چندین شکل از سیم پیچ استاتور موتور

چندین شکل از سیم پیچ استاتور موتور

 

ساختار سیم پیچ استاتور موتور عمدتا به انواع زیر تقسیم می شود:

 

(1).سیم پیچ های استاتور قطب های مغناطیسی را برای تشخیص تشکیل می دهند

سیم پیچ استاتور رابطه تعداد واقعی قطب های مغناطیسی را با توجه به تعداد قطب های مغناطیسی موتور و توزیع سیم پیچ ها تشکیل می دهد.می توان آن را به دو نوع تقسیم کرد: نوع قطب آشکار و نوع قطب مشترک.

 

1. سیم پیچ قطب برجسته

در سیم پیچ قطب برجسته، هر (گروه) سیم پیچ یک قطب مغناطیسی تشکیل می دهد و تعداد سیم پیچ ها (گروه ها) برابر با تعداد قطب های مغناطیسی است.

در سیم پیچ قطب برجسته، برای جدا کردن قطب های مغناطیسی N و S از یکدیگر، جهت جریان در دو سیم پیچ (گروه) مجاور باید مخالف باشد، یعنی روش اتصال دو سیم پیچ مجاور. گروه) باید در انتها باشد انتهای دم و انتهای سر را به انتهای سر وصل کنید (اصطلاحات الکتریکی "اتصال دم، اتصال سر" است)، یعنی اتصال معکوس به صورت سری.

 

2. سیم پیچ تک قطبی

در سیم پیچی تک قطبی، هر (گروه) سیم پیچ دو قطب مغناطیسی تشکیل می دهد و تعداد سیم پیچ ها (گروه های) سیم پیچ نصف تعداد قطب های مغناطیسی است، زیرا نیمی دیگر از قطب های مغناطیسی توسط خطوط تشکیل شده است. نیروی مغناطیسی تولید شده توسط سیم پیچ ها (گروه ها).

در سیم پیچی تک قطبی، قطبیت قطب مغناطیسی تشکیل شده توسط هر سیم پیچ (گروه) یکسان است، بنابراین جهت جریان در همه سیم پیچ ها (گروه) یکسان است، یعنی نحوه اتصال دو سیم پیچ (گروه) مجاور. باید انتهای دم به انتهای سر (در اصطلاح مهندسی برق "مفصل دم") وصل می شود، یعنی اتصال سریال.

electric-motor-stator-winding.jpg

(2).بین شکل سیم پیچ استاتور و روش درج سیم پیچ تمایز قائل شوید

سیم پیچ های استاتور را می توان با توجه به شکل های سیم پیچ سیم پیچ مختلف و روش های سیم کشی تعبیه شده به دو نوع متمرکز و توزیعی تقسیم کرد.

 

1. سیم پیچ متمرکز

سیم پیچ های متمرکز معمولاً فقط از یک یا چند سیم پیچ قاب مستطیلی تشکیل شده اند.پس از سیم پیچی، آن را با نوار نخی پیچیده و شکل می دهند و پس از غوطه ور شدن و خشک شدن در هسته آهنی قطب مغناطیسی برجسته جاسازی می شود.سیم پیچ های تحریک موتورهای DC، موتورهای همه منظوره و سیم پیچ های قطب اصلی موتورهای تک فاز سایه دار همگی از این نوع سیم پیچی استفاده می کنند.

 

2. سیم پیچ توزیع شده

استاتور موتوری که سیم پیچ توزیع شده را اتخاذ می کند، کف قطب محدب ندارد و هر قطب مغناطیسی از یک یا چند سیم پیچ تشکیل شده است که طبق قانون خاصی برای تشکیل یک گروه سیم پیچ تعبیه شده و سیم کشی شده است.با توجه به اشکال مختلف آرایش سیم کشی تعبیه شده، سیم پیچ های توزیع شده را می توان به دو نوع تقسیم کرد: متحدالمرکز و انباشته.

 

آ.سیم پیچ های متحدالمرکز سیم پیچ های متحدالمرکز چندین سیم پیچ مستطیلی با اندازه های مختلف در یک گروه سیم پیچ هستند که به صورت یک به یک به شکل پشتی مطابق با موقعیت مرکزی یکسان تعبیه شده و مرتب می شوند.سیم پیچ های متحدالمرکز به دو لایه تک لایه و چند لایه تقسیم می شوند.به طور کلی، سیم‌پیچ‌های استاتور موتورهای تک فاز و برخی از موتورهای سه فاز ناهمزمان کم مصرف از این نوع استفاده می‌کنند.

بسیم پیچ های انباشته سیم پیچ های انباشته همگی سیم پیچ هایی با شکل و اندازه یکسان هستند (به جز پیچ های تک و دوتایی)، هر شکاف با یک طرف سیم پیچ تعبیه شده است و انتهای بیرونی شکاف یک به یک روی هم چیده شده و به طور مساوی توزیع شده است.سیم پیچ های انباشته به دو دسته انباشته تک لایه و انباشته دو لایه تقسیم می شوند.فقط یک طرف سیم پیچ تعبیه شده در هر شکاف یک سیم پیچ انباشته تک لایه است یا سیم پیچ تک پشته نامیده می شود.هر شکاف با دو لبه سیم پیچ (بالا و پایین) از گروه های سیم پیچ مختلف که در یک سیم پیچ دولایه یا سیم پیچ دوتایی پشته تعبیه شده اند.سیم پیچ های انباشته به دلیل تغییرات متفاوت در روش های سیم کشی تعبیه شده به ترتیبات سیم کشی متقاطع تک و دو دور و سیم کشی های مخلوط تک لایه و دو لایه تقسیم می شوند.علاوه بر این، اشکال تعبیه شده از انتهای سیم پیچ، سیم پیچ زنجیره ای و سیم پیچ سبد نامیده می شود.در واقع، همه آنها سیم پیچی روی هم هستند.به طور کلی، سیم‌پیچ‌های استاتور موتورهای سه فاز ناهمزمان از سیم‌پیچ‌های پشته‌ای استفاده می‌کنند.

motor-stator-coil-winder.jpg

NIDE مکانیک انواع مختلفی را ارائه می دهدماشین های سیم پیچ استاتور موتور،از جمله ماشین های سیم پیچ استاتور اتوماتیک، ماشین های سیم پیچ استاتور موتور نیمه اتوماتیک، ماشین های سیم پیچ استاتور تک ایستگاه، ماشین های سیم پیچ استاتور چند ایستگاهی، ماشین های سیم پیچ استاتور موتور 2 قطبی و ماشین سیم پیچ استاتور چند قطبی، ماشین سیم پیچ استاتور موتور تک فاز، دستگاه سیم پیچ استاتور موتور 3 فاز، دستگاه سیم پیچ استاتور موتور القایی،دستگاه سیم پیچ استاتور موتور DC بدون جاروبک، دستگاه سیم پیچ استاتور موتور جهانی و غیره

stator-coil-winding.jpg

میخانه زمان : 2020-09-03 11:42:23 >> لیست اخبار
اطلاعات تماس
NINGBO NIDE MECHANICAL EQUIPMENT CO.,LTD

تماس با شخص: Mr. Herbert

تلفن: 0086-15067409300

فکس: 00-86-057487295637

ارسال درخواست خود را به طور مستقیم به ما
ماشین سیم پیچ سوزن

ماشین سیم پیچ موتور الکتریکی، ماشین آلات سیم پیچ سیم پیچ برای استاتور BLDC

ماشین سیم پیچ موتور الکتریکی داخلی ویندر اتوماسیون بالا برای موتور بدون برس

تجهیزات سیم پیچی موتور الکتریکی 2 ایستگاهی برای استاتور موتور BLDC چند قطبی

دستگاه سیم پیچ سوزن آرمیچر BLDC برای موتور بدون برس با راندمان 120 دور در دقیقه

دستگاه سیم پیچ استاتور

دستگاه سیم پیچ استاتور موتور توپی چرخ اسکوتر برقی اتوماتیک

تجهیزات سیم پیچ سیم پیچ سیم پیچ استاتور بالانس تمام اتوماتیک برقی کارآمدتر

NIDE به طور خودکار سیم پیچ استاتور دستگاه سیم پیچ کم سر و صدا دو ایستگاه کاری

8 ایستگاه کاری ماشین سیم پیچ استاتور با راندمان بالا برای موتور تهویه مطبوع

دستگاه سیم پیچ اتوماتیک

ماشین سیم پیچ اتوماتیک کارآمد / ماشین درج سیم پیچ چهار ایستگاه کاری

دستگاه سیم پیچ استاتور دینام موتور خودرو تک ایستگاه کاری

ماشین سیم پیچ موتور چرخ دوچرخه برقی، ماشین سیم پیچ اتوماتیک با راندمان بالا

دستگاه سیم پیچ موتور پمپ بزرگ اتوماتیک

درخواست نقل قول
سیاست حفظ حریم خصوصی | چین خوب کیفیت ماشین سیم پیچ آرمیچر تامین کننده. © 2014 - 2024 armaturewindingmachine.com. All Rights Reserved.